Bara för att jag har tråkigt.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Yes.
4. Vad åt du senast? En special K flinga. xd
5. Har du fått någon komplimang idag? Nope. :c
6. Har du varit med i en rättegång? Nej öfc! LOL!
7. Är du polare med grannarna? Aopp.
8. Vilka språk pratar din mamma? Swediiish!
9. Vilka länder har du bott i? Sverige, och i Italien i typ 5 månader! HAHA.
10. Senaste piercingen? In my öra.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Förra lördagen. ;3
12. Gay? Fuck u.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Nej?
14. Har du äggat någon? Nej.
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej.
17. Har du varit på stranden? Många gånger.
18. Har du haft en stalker? Nej.
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Jao.
20. Hur bra är din syn? Goody.
21. Har du varit på ett party? Nej. Jo, det är klart att jag har!
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Om hajarna var vegetarianer!
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syster? Intresseklubben antecknar.
24. Har du varit utomlands? Yes box! ;D
25. Har du sett din bästa vän naken? Fuck u.
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Det när jag och Whirlwind gifter oss. Delfin är brudtärna.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Nä, dom skulle bli jätteglada! Vad tror du? -.-'
28. Var är dina syskon just nu? Hos kompis. :D
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att jag dog..? Sedan blev jag ett spöke och åkte till sjukhuset och blev 'upplivad' igen. XD
32. Vad ska du göra i helgen? Kanske leka med photoshop?
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? - Raderat.
34. När var du riktigt sjuk senast? En vecka sedan. Spysjuk. ;c
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Calle Kristiansson. 8D
36. Vad finns i din bakficka? I don't häv äny bakficka ån maj trausärs.
37. Har du färglinser? Neej!
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov.
39. Vad är det första du gör på morgonen? Slår upp ögonlocken.
40. Vad ska du göra efter det här? Inte den blekaste aning.

Kommentarer :3
Skickat av: tilda

får jag kopiera den??

2011-01-04 @ 21:32:30

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0