GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR BLOGGLÄSARE!
J
ag kan inte förstå att det är julafton idag. Det är så himla underbart! Vi har ätit julmat, sett på Kalle och öppnat julklappar. (: Nu ska det börja bakas cupcakes i huset, riktigt längesedan jag gjorde det, har nämnligen fått jättefina cupcakeformar från Lagerhaus och en 'spritsgrejj' som man kan spruta på te.x glasyren på cupcaksen. Underbart om ni frågar mig. Enda minuset med dagen är att farmor & farfar & Truls inte kunde komma. :c Det var för mycket snö. Men dom kommer i morgon, så vi får lite klappar då, och så äter vi en jul lunch med dom. Och innan nyår så kommer mormor och morfar ner, så då kommer vi få lite klappisar av dom också, hahah! Vi får lite julklappar hela tiden tycker jag. XD Just nu är det bara jag och lillasyster Saga hemma, för mamma och pappa är på sjukhuset. Pappas kompis Per har en lunga som har kolapsat, så han ligger på sjukhus över julen, stackarn. ;c Så dom är och muntrar upp honom med julgodis. ;D Hmm.. Har bara en sak till att säga, saknar er Kikki och Gösta! (CT, om du läser, så säg inget HAHAHAH LOL XD)
Kram Signe! ♥

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0