Igår + Idag ;D

Hejsan! Igår vart jag på stalldag på Himlbacken. c: Hade lsklingsDelfin, hon gjorde fina framsteg. ;D Gick perfa på '8:an' i mitten, tihihi. ♥ Efter ridningen skulle vi fika, höhöh, jag och Tove bara dampade liiiiite. HAHAHAHAHAHAHAH LOOOL! Jag, Tove, Wideqvistan, Kajsa, Anna, Alice, Hilda och Malin fick skrattfebern, hahah!
*Tove; SAFFFFFFRANNNNNSSKOORPPPPA!!!!!!* HAHAHAHAHAHAHAHAH! XD
Sedan skulle vi åka på hästarnas täcken ut på stallplanen där Emma nödvändigtvis skulle fota oss och våra hästar, haha! Jag och Malin skulle hjälpas åt när Malin skulle komma upp på Leon. HAHAHA dt gick ju sådär.. Lol på oss. Hursomhelst så var det en toppendag, tack alla tjejer och hästar som gjorde min dag den dagen. ♥

Idag: Har jag varit hos Tea. Vi har bytt mobiler, vart på biblan och spelat TV-spel. (: Just nu sitter jag i soffan och trökar, har just ätit. (; Kommer inte på mer att skriva, bye ufosar. ♥

Kommentarer :3
Skickat av: Malin

HAHAHAHAHHHAAAHAHA ♥♥

2010-12-28 @ 18:52:47
Hemsida: http://mmallo.blogg.se/
Skickat av: Tove

Haha! Vi dampade bara liiite :D Nu till efterrätten... EN SAFFRANSSKORPA!! HAHA^^

2010-12-31 @ 10:32:33
Hemsida: http://awesometove.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0