JULLOV! :''D ♥

ÅH SÅ HIMLA FUCKIN' SKÖNT ATT DET ÄR JUUUULLOOOOV!
Ja, som ni nog har förstått så är det jullov. Vi hade avslutning, sköng, sedan stack jag och τea hem till henne. Hon fick 2 små julklappar, det var en supersöt tandborsthållare med en rosa björn på. (: Och ett doftljus med lakrits doft. :D Sedan skulle hon köpa till mig, och jag fick gå in på Dillbergs mitt i mot. Jag fick ett stoort suddigummi som det stod Delete på, ett örongott där det står 'Här vilar världens bästa kompis' och en söt tablettask med små frukttuggisar. 8''D τack τea, älskar dig. ♥ τea och jag gjorde även en väldigt superhemlig sak som vi inte berättar för någon! *Cτ, du vet vad jag menar* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Kram Signe! (:

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0