Oh, the shark has pretty teeth, dear..

.. And he shows 'em, pearly white. Just a jack knife has Macheath, dear. And he keeps it, keeps it way out of sight

Mack The Knife sitter jag och sjunger på. Oldie Goldie, you know. Härlig låt måste man säga. x3 Lyssnar på den om och om igen. HAHAH, ja, jag vet, jag är failad ibland.
Idag har jag varit i skolan, vi har ätit julbord. (: Gott enligt mig, men tyvärr äter jag bara köttbullar, potatis och lite lite lax. Haha! Och så tappade man lite aptiten när det låg ett riktigt grishuvud på ett av borden. Och man höll på att spy när man gick bakom och såg allt äckligt inuti huvudet. Blä enligt mig.
Nu är det ju bara 8 dagar och 5 timmar kvar till julafton. Vad önskar ni er i julklapp?
aa

Kommentarer :3
Skickat av: MaffoMaten

Skrämmande likt min önske lista XD Garv Garv

2010-12-17 @ 19:44:25

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0