Hejhej 8D

Ciao Bella!
Idag har jag vart i skolan, vi har fixat inför drop in fikat :] äppelkaka, pepparkakor och chokladbollar som Agnes har gjort. Vad tror ni om det? Själv tror jag att det blir toppen härligt! Sista lektionen skulle vi haft idrott, men vi har ju sådan tur att våran skola ligger så nära en pulkabacke, så vi gick dit istället! ;D Jag och Beata körde störtlopp, och jag ''råkade'' göra en lite för snäv sväng, så vi höll på att dö! Av skratt.. HAHA x'') Sedan gick jag hem och drogs som en magnet till datorn. Ovanligt? Nej ;p

Idag är det ju 1:a december, det känns så roligt! 23 dagar kvar till julafton! Vad har ni önskat er i julklapp? Och så undrar jag vad ni tyckte om Hotell Gyllene Knorren? Själv tyckte jag att den var lite gullig :3 Och så gillar jag att kolla vad som ligger i våran stoora julkalender av tyg som vi har köpt på Lagerhaus. Det är verkligen en av sveriges bästa affärer!
Nu kommer jag inte på mycket mer att skriva.. Slutar väl här då!

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0