Vart sjuk ;c

Hej. Min helg har varit både kul och tråkig. Först på lördagmorgonen så stack jag ju till stallet, det vart ju avslutning. Hade Delfinis. ;'D Iaf, så hade ju vattnet här i kalmar stängts av, så det blev ingen dusch för mig inte. :c Sedan kl 03.00 på natten till söndagen så gick jag upp och spydde. Usch fyfn vad hemskt det är att kräkas. Dessutom så vart det ju på natten, och jag sov bara i ca en timme till den natten. Sedan på morgcembernen skulle jag ner och försöka äta frukost, och när jag vart i trappen påväg ner, så hör jag en röst ''Signe'', det är lillayster Saga, jag blir livrädd och chockad, och gissa vad som händer? Jo, kräket kommer upp i halsen och ut i trappan. Sedan låg jag typ hela dagen i soffan och sov lite och så. Åt ingenting den dagen, drack bara vatten. Humhum, blä vad det är tråkigt. Och sedan idag, måndag, så fick jag inte gå till skolan, det får man inte efter att ha kräkts 24 timmar innan, men idag har jag bara försökt att äta och ta det lugnt.
Från det ena till det andra, nu är det den 20:e december, 4 dagar kvar till julafton! :D Längtar så himla mycket till Kalle Anka, Piff & Puff, Långben, Pluto, Musse, Benjamin och paraparaparaparaparaparadia-fågeln! HAHAHAHAHAHAH. Jo, jo, nu har jag en riktigt söt video till er också, ett litet sötigt barn som sjunger 'Hey Jude' av The Beatels. :') Himla sött faktiskt!

Kram Signe. ;3

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0