Tjo! :]

Hejsan igen! Tilda har precis åkt hem. Jag har inte jättekul, är inne lite på stallet.se, och hör på TV:n, haha!
Ska fixa lite med engelska läxan också, har gjort ungefär halva ;) Men det är en enkel läxa, så det är inga problem!

Haha, nu när man har börjat att blogga känns det svårt att komma på något att blogga om, jag läser ibland mina  kompisars bloggar, då dom skriver ''Har inte mer om att blogga nu så hejdå'' och jag har alltid tyckt att någonting finns det väl att blogga om? But now I know the true x)

Jag kan berätta att på fredag sticker mina föräldrar till Malmö, så jag och min lillasyster ska sova över hos farmor & farfar och leka med deras valp Truls! Det blir ju trevligt! :D Eller jag vet knappt om man kan kalla honom valp, han är 6 månader, så tonåring? Haha! I alla fall ska jag även till stallet på fredag och julpynta både i stallet och kanske en häst ;p Någon som har förslag till julpynt? Har kanske en idé, vira rött band runt ett stort och runt julknäcke med hål i mitten och pilla in granris. Vad tror ni om det? Och fläta in glitter i manen. Blir det juligt nog?

Nej, nu ska jag fixa med läxan, så slutar nu :) Får se om jag hinner blogg imorgon ;]

Kram!

Harry Liten bild på en annan hund som jag känner. Namnet är Harry <3

Kommentarer :3
Skickat av: Tove

Har du några andra pyssel? Jag kan inte komma på några förutom dom som du också har och glitter i svansen... (:

2010-11-24 @ 19:03:09
Hemsida: http:// www.awensometove.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0