Hej där ute i kylan! ;3

Tjo! Idag har det varit rejält kallt! Det har snöat och blåst och snöat och blåst och snöat och blåst och.. Ja, ni fattar nog poängen ;p Men det har verkligen varit riktigt skitväder! Blää!
Efter skolan så gick jag hem med Tea, vi höll på att frysa häcken av oss, gick hem och drack varm choklad *beroende* sedan gick vi upp till den bärbara datorn och började spela ett häst-dataspel. Riktigt kul! Jag har haft det spelet i ca 3 år och aldrig förstått hur man gör, men tackvare Tea har jag nu lärt mig :) Ett stort ♥ och ett tack till henne! :*
Vi satt väl i 1-2 timmar och spelade, och det var verkligen helt beroendeframkallande! Så det är absolut ett spel att rekomendera! Spelet heter My Pony Stables och finns väl säkert på någon Game-butik.

Just nu gör jag väl inte så mycket, sitter och smörjer in mina supertorra läppar med bi-vax ;) Haha OwO

Känner även att jag är riktigt trött, trots att klockan bara är 19.30, man kanske blir tröttare av kylan?
Hittade även en bild på Truls i datorn :]

Min sötis ♥

Vi hörs // Signe 8D




Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0