Hjärnan tom på rubriker

Hej hopp!
Hann inte blogga igår, jag, Tea och Simon drog till vallgraven och åkte pulka ;D Sedan stack jag och Tea hem till henne, sen kom mamma och skulle dricka glögg med Ulrika och hennes kompis. Vi kom hem kl 20.00, and then I was tired! Så det blev inget igår ;3 Men idag har jag väl vart i skolan, hade 2 lektioner biologi med 20 minuters rast i mellan ._. tråkigt, jag vet. Men sedan så gick jag och Tea hem, och efter maten åkte vi till Hansa City för att kolla på skidor och överdragsbyxor. Usch, jag gillar verkligen inte att ha på mig det :[ Det är så himla obehagligt! Men hellre att gå runt och se ut som en fet pingvin än att frysa ;) Haha! Men just nu sitter jag och lyssnar på spotify, Tove Styrke - Million Pieces. Den är så himla bra ;'D Och så sitter jag och pratar med min söta vän på stallet.se 8D Sedan i morgon vet jag inte riktigt vad som händer, klassen ska ha drop in fika, så jag och min familj ska gå dit :) Vi har bakat smarrig äppelkaka i hemkunskapen, det blir mysigt!
Kommer verkligen inte på något mer att skriva, men glad 1:a advent (även om det var igår ;P)

Kommentarer :3
Skickat av: Tove

I LOVE TOVE STYRKE - MILLION PIECES <'33

2010-12-03 @ 16:20:52
Hemsida: http://awensometove.blogg.se/
Skickat av: MaffoMaten (Det avslöjar väl INTE vem jag är ;P)

Coola namnteckningar gjorda i picnik va??

2010-12-11 @ 18:53:12

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0