BU PÅ MIG. D:<

varför är jag sämst i världen på att uppdatera min blogg? ._. *suck* alltså, jag är grymt ledsen, förlåt mig. Har inte bloggat sedan i lördags. D: i söndags vart jag me Tea, igår följde Tea med hem också, och idag följde Tea o Ct med hem. :) Vi hade det bäst! HAHAHAHAH! Vi klädde ut oss, vi såg riktigt dumma ut, jag hade en tant-hatt, en scarf, en grismask, solbrillor och typ en vit och blå-randig body..? HAHAHAHAHAH. xd sedan gick vi ut, vi gick till vår skola, o tillbax, och alla betedde sig som om det var Brad Pitt som gick ut. o.o bilarna blinkade, tutade och typ alla vinkade åt oss. x''d superkul hade vi iaf. 8D imon blir'e till målarskolan. ^^ har inte så mycket mer att säga, kom på att vi har engelskaglosor tills imon, öh, fast det är bara 5 så det är ganska lungt. :P menmen, vi hörs.

Kommentarer :3
Skickat av: Sofia

AW, så dyra är de inte. :3 Men yeap, de verkar rätt rejält awesome. (aa' YEAH! ;*

Åh, har man någonsin hört ett sånt ljug? DU ÄR SÖTAST FATTAR DU INTE DET?! :'o

Naw-naw-naw, vad gullig du ä. (yy' När fyller min underbara Signe-Pigne år då? ^^,



Till sötaste gullungen i världen från din FISK! x'>

2011-04-05 @ 19:57:19
Hemsida: http://okaajh.blogg.se/
Skickat av: Lisa - if you never try, you'll never succeed!

tja, söt blogg du har :D

Skulle du vilja följa mig via bloglovin'? Kan ju såklart också följa dig, men om du vill kan du ju skriva det till mig och jag hade blivit glad.

Och kanske vill du ge mig en kommentar, du får alltid tbx :D

Kram ♥

2011-04-05 @ 21:59:56
Hemsida: http://lizaaaah.blogg.se/
Skickat av: CT

Mwohahaha...!!! Älskade dina kläder i tisdags Signe ;)

2011-04-07 @ 16:18:03

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0