ChaCha. :3

Jag var bara tvungen att ha den rubriken, eftersom jag och mina underbara vänner har sagt ChaCha hela dagen. xd

Hejhopp. Dagen har varit azum. :'') Fan, jag älskar mina vänner. ♥ Skolan var väl okej, efter skolan, drog jag, Tea, Astrid, Simon o Viktor Till Ben&Jerry's, det var gratisglass där idag. :D Och vi hade verkligen superkul! Men det var ju såklart inte bara vi från vår klass där, Stina, Tove, Ida, Isabell, Karl, William, Josef o Sanna var där också. :'') Och en snabbis var Tilda o Agnes där också. Vi hade det verkligen helt underbart! Vi satt supertrångt vid två små bord, haha. <'33 Det är verkligen piss att vi ska splittras i 6:an. -.- Men kommer förhoppningsvis inte tappa kontakten med dessa underbara dudes. Sedan gick vi in på Lindex, och kollade en grej, fast det är faktiskt gangka hemligt vad vi gjorde. oo' Efter stan, så stack jag o Tea hem, vi studsade lite, o så. ^^^, Vet ni vad, nu ska jag fixa en Najs o Bajs (samma sak som hiss och diss, men ett roligare namn. ;)) Så vi hörs folks. C'': ♥ 
hgxf

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0