De bästa tingen i hela jävla världen.

Äntligen har jag och kortläsaren blivit sams igen. ((; Så här kommer tre bilder där motivet är det vackraste på hela jorden. ♥
faer Jag har bara fixat med auto-nivåerna, så att ni skulle få se hennes riktiga färg. Den här hästen har stulit hela mitt hjärta.
faer
Dethär är Sune, hästen som lärde mig från att gå till nybörjare till den jag är idag. Har inte ridit honom på säkert ett år, men jag komer aldrig att glömma honom.
yhstrytWille går inte att beskriva med ord hur jäkla underbar han är. Han är så grymt snäll och underbar att rida och hantera. Men då är det väl självklart att just HAN, underbaraste Whirlwind ska gå och bli halt. Jag kommer ihåg både den första och sista gången jag red honom, samt alla gånger däremellan.
Dehär hästarna är de hästarna som har betytt allra mest för mig i hela mitt liv. När jag är deppig så tänker jag på de underbara stunder jag har haft - och kommer få med dessa bästa krabater. Vi är en enda stor familj, alla elever, alla katter, alla hästar och all personal på det bästa stället i världen. ~ Himlabacken.

Kommentarer :3
Skickat av: carin - wierdanaglar ♥

awhh<3 men du, varför e inte poesi med? :O xD <3

2011-04-16 @ 20:17:07
Hemsida: http://wierdanaglar.blogg.se/
Skickat av: emelie

WILLE! saknar den pöjken något enormt :/

jo, jag rider för Erica dom gångerna hon inte är sjuk :) haha..

2011-04-17 @ 19:38:22
Hemsida: http://pajandersen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0