HEJHEJHEJ. :}

HEJSAN. :D Förlåt, jag bloggade inte igår, baad. Men iaf, idag följde Tea med hem, vi sprang runt på stan för det var ngt cepe med hennes iPhone? xd sedan tog vi en fika. Knaprade i mig en hel cupcake, sedan var jag M Ä T T . Men den var supergod. :> Vart ju ingen målarkurs idag, eftersom den är slut. D: Btw, sedan så spelade Tea, jag o grannarna, Jesper o Jacob, krocket. JAG ÄGDE SÖNDER ALLA ANDRA. 8D
eller inte... När jag hade kommit igenom 3 bågar, så vart Jacob i mål. owo' jag suger på det, hahah. ♥
Btw, imon är det sista dagen i skolan på läänge, är ledig på fredag, och sedan kommer det ett välförkänt påsklov. 8DD Ska till stallet 3 ggr då, najs. Först har jag ju vanlig lektion, sedan blir'e stalldag, och så är jag medhjälpare på en stalldag. Hoppas att jag får Delfin på stalldagen som jag ska rida. (yy) Har inget mer att säga nu. owo' fgare slänger in en gammal bild här. :'3

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0