Hejhejsan. owo'

Nu tänker jag ta itu med en ny bloggdesign, är trött på den jag har. ._. har faktiskt ingen aning om hur den ska se ut, men jag knåpar väl ihop något.. mer stilrent denhär gången kanske? ^^,
Glömde blogga igår. oo: jag är verkligen bäst på att uppdatera. Men kom just hem, har haft matteprov idag. D: men jag tror att det gick bra. *happyface* Alltså, jag får damp på Jenny i min klass, hon går och kittlar mig hela tiden, hahah. xd ♥ fast jag kittlar såklart tillbaka. oO' Igår på gympan så ''dödade'' jag o Jenny alla, typ. Om ni undrar vad ''dödade'' är, så kommer ni nog aldrig att få veta det. :o Men man överlever nog utan att veta det iaf. :b Menmen, nu ska jag sluta babbla, nu börjar jag med designen. :)

Kommentarer :3
Skickat av: MaffoMaten

Buubhuuh huhu ingen överlevde typ!! inte ens JAG! 8D

2011-04-09 @ 14:35:06

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0