PÅSKLOV. (L) :)

äntligen, påsklov. :*
Hej på'rej, idag har jag o Astrid gått ut o påskat, haha. Vi är kanske lite stora för det, men det struntar jag i. xd Kul är det iaf. :)) Vi fick ihop ganska mycket, men eftersom både hon och jag har godisförbud, så ger vi det nog till våra behövande småsyskon. (x Eller iaf mitt, har gjort ett påskägg till Saga. :] Imon har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra? OO' Fotar väl kanske lite, påskpysslar och häckar framför datorn. (; Fun. Ü  Ähhhuumm, vilket himla kul blogginlägg dethär blev. owo' har just tvättat bort påsksminket, nu säger Saga att vi ska gå ut och leka med våra grannar, så måste gå nu, innan hon attackerar mig. OWO C: Men vi hörs. :*
dyy Slänger in en halvfin bild på mig o Tea här. ♥

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0