Ridning och shopping. (;

Hejhej, vad gör ni? Själv så bara sitter jag och käkar torkade aprikoser som jag fick i mitt påskägg + 35 kr, eftersom jag inte käkar godis. :> Idag så vart jag ju i stallet, hade Delfinis. :D Vi hoppade igen, men denhär gånge ett terränghinder på gamla knäpp. :] Delfin har blivit mkt bättre på att hoppa, haha! Men hon satte mig på prov idag, hon hoppade första hindret galant, men när hon hade landat igen, så började hon bocka och skena. Det ledde till att jag trillade av. :c Landade på ryggen, som tur var, så säkerhetsvästen tog hela smällen. :D Slog mig inte alls, blev bara lite rädd att Delfin skulle trampa på mig. Hon är inte precis av den lätta typen.. Så det gick bra. C: Sedan när vi kom hem, så stack vi ut till Hööks och shoppade lite. xd Har köpt en ny ridväst, nya ridhandskar och så lite hästgodis. (: Sedan gick vi in till Lindex, där handlade jag ett par HÄNGSELBYXOR! *HAPPYFACE* :DD Äntligen! :* Sedan tror jag inte att jag köpte ngt mer. ^^ ♥___♥ Nu är jag supertörstig. owo' så ska gå ner o ta ngt att dricka. :b
tdzgt En bild på Shonnyn, Himlabackens avelshingst. Grymt vacker. ♥

Kommentarer :3
Skickat av: MaffoMaten

hah ,viken sööt grimma han hade ;) lite tjejjig i think 8D

2011-04-24 @ 09:43:09
Hemsida: http://mofazaiscool.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0