duktig jag är.

jghcf
Snygg bild på mej i repris.
Åh, komigen, jag äger sönder på att ha dålig uppdatering. D: Bloggade inte igår, eller i förrigår på kvällen. (eller vafan det heter.) xd men då vart vi iaf hemma hos några kompisar o käkade. :) Igår, va Tea här, vi var på skälby och lekte, haha. 8D Och idag var jag ju i stallet,  hade Delfin yey. Först var vi lite i skogen, överallts typ. :b och sedan så hoppade vi en bana som vi hade byggt upp tidigare. :> Najs. delfin är fortfarande inte en stjärna på att hoppa.. Men det var kul, haha. Efter så hade jag, Carin, Alva o Becca typ vattenkrig? Superkul. <: Kanske ska va med Astrid lite senare idag, men jag vet inte. :) Hursomhelst så ska jag sova över hos henne från lördag till söndag. 8D på måndag börjar skolan. great.

Kommentarer :3
Skickat av: Cornelia

Heej! Fin blogg! Är det du som är Stavmixer på s.se`?

2011-04-26 @ 20:13:16
Hemsida: http://kindofscofield.blogg.se/
Skickat av: Cornelia

Okej!

2011-04-26 @ 20:17:24
Hemsida: http://kindofscofield.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0