Tidsfördriv. (;


Hur svarar du i mobilen: a, hej?

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Signe.

Antal timmar sömn inatt: 10. :D

Brukar du komma i tid: Yesyes, jag har skills på det. :> Kommer typ alltid först till stallet. xd

När mår du bra: När jag får hänga med hästar, rida, och samtidigt vara med alla underbara personer som jag känner.

När blev du fotad senast: Idag, typ kl halv 6?

Hur känner du dig nu: Öh, normal? Ne, men jag har ont i magen. :<


Vanligaste färg på dina kläder: Jaadu, jag har lite varierat. owo ingen aning faktiskt. (L)

Vad tycker du om fötter: Det är lite läskigt. o.o

Vad saknar dujust nu: Eira. ♥

Hade du en bra kväll igår: Yes. :b

Favorit dryck på morgonen: Hmm.. antingen juice eller te. :}
UPDATE; Jag försöker ladda upp bilderna som jag o Matilda tog igår, men jag och kortläsaren krigar lite. T_T

Kommentarer :3
Skickat av: MaffoMaten

Bajsa din kortläsare -.-

2011-04-24 @ 09:40:43
Hemsida: http://mofazaiscool.blogg.se/
Skickat av: lovisa

Har du en bra påsk?:)

ville bara tipsa dig! jag har 3 tävlingar på bloggen just nu!

1- vinn valfri vara från fashionbox.se

2 - vinn strumpbyxor från snyggastrumpbyxor.se

3 - vinn underkläder till värde av 300 kr från evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggen för mer info:)

2011-04-24 @ 10:48:19
Hemsida: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Skickat av: Bodypalace

läskigt med fötter? xD

2011-04-24 @ 10:50:51
Hemsida: http://bodypalace.blogspot.com

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0