Tjo folks. :'>>

Shoobre. :>
Kom hem för typ 10 minuter, sedan, just nu sitter jag och knaprar på en macka. ((; Skolan har varit helt okej, sista lektionen var idrott. Najs. (LL' Om typ 20 minuter så ska jag cykla ner till stan, jag möter upp Carin, sedan drar vi till målarkursen. ^^^ Alltså, ni har blivit superdåliga på att kommentera. ._. så nu säger ni såhär, kommenterar ndu min blogg, så kommenterar jag din blogg. :}} Deal?
En grej till, jag tror jag lägger av med dehär 40-dagarna grejjen, jag har ju ändå nästan uppdatering varje dag? owo'
Hörs. :*

Kommentarer :3
Skickat av: Ronja Berg

SVAR; Haha, mjo den är ju det. (; Men tack!

2011-04-13 @ 15:52:05
Hemsida: http://toufhawk.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0