Tjo o bre. ((:

Hejhej. :) Har bakat mina första lyckade macarons alldeles nyss. :D Fast de blev ändå inte helt lyckade, haha. Men jättemånga maränger fastnade i ett av smörpapprerna jag använde. :( Men det var ett annat än de andra två, så får komma ihåg att inte använda det nästa gång. ;) Annars så händer det inte så mycket här i huset. o.o pappas kompis och hans två barn är här, och de andra tre är inne på Sagas rum just nu. :b jag har grymt tråkigt. D:
btw, imon så kommer malin hit, o vi ska troligen till skälby och fota. Bilderna kommer nog inte upp på bloggen på länge, för kortläsaren till systemkameran är helt paj. -.- får väl skicka pappa till at köpa en ny. :p Har inget mer att säga, vet inte vad jag ska göra just nu, men kommer väl på något. ^^^,
10 sekunder senare: Fick en snilleblixt vad jag ska göra. :D Nu lägger jag in massa azum videos på bloggen, så har du inte hyrt någon film och är sugen på filmkväll, så är det bara att kika in på min blogg. :'33

Kommentarer :3
Skickat av: Astrid:3

Awesome!:D

2011-04-11 @ 16:15:00

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0