Tjuuu folks. (L)

Goddagodda, kom hem från Tea för en liten stund sedan. :] Var hos henne nu, men hon skulle sticka hem till sanna sedan. ^^ ni kan inte gissa vad jag gjorde i teas tvättstuga.. hahaha. jag kröp absolut inte in i torkskåpet och spelade spel på teas iPhone där.. om någon undrar alltså. :3
ojoj, inte bloggat sedan i tisdags, duktigt signe.. men iaf, igår var jag ju medhjälpare på stallet, det var ju kul. :) och vet i vad - det finns en chans att Wille börjar gå lektioner igen. :'D han ska till veterinären nu i veckan tror jag, och om han är bra då, så får han vila lite till, och sedan kanske vi börjar motionera honom lite. :D däremot, om han inte är bra.. då är det slut. därför har dom inte velat hålla på med hono så mycket, ifall att han skulle bli sämre. oO' senare idag vet jag inte vad som händer, tror det blir talang, och så ska jag nog spela lite. :) Jag har börjat spela höstryttaren, det är superkul. 8D ♥
feyes, en google-bild. ^^ med världens bästa kvalitét.


Kommentarer :3
Skickat av: carin - wierdanaglar ♥

ska kanske börja spela dom igen 8''D

2011-04-29 @ 19:43:43
Hemsida: http://wierdanaglar.blogg.se/
Skickat av: carin - wierdanaglar ♥

SV: har bara tre.. :)

2011-04-29 @ 20:16:58
Hemsida: http://wierdanaglar.blogg.se/
Skickat av: MaffoMaten

hahah, mitt spel.. ;) Men hoppas att williz blir bättre snart.., men jag o Alva fick ju skritta liite på honom, såå... 8'D

2011-05-01 @ 11:23:55
Hemsida: http://mofazaiscool.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0