=D

Hejhej! Jag har nyss hoppat ut från duschen, har vart på stalldag. :D Jag vart ju medhjälpare, det var 14 små barn, och bara jag och Becca som var medhjälpare. :o Hahah, för mycket barn, för lite medhjälpare. x) Men det gick bra, fick mest vara med mr. hyperpigg, Vagabond, :p
Jag och Tove har även gjort en ny blogg, http://smurfarnaah.blogg.se/ kika gärn ain. ='3 Hahah, medge att jag kodade den mycket snyggare än min ? (; Ikväll så åker jag till uppsala :D Ska bo hos kusinerna Ellen o Ingrid, vi kommer ha så grymt kul! Vet inte om jag kan blogga mer på sportlovet, men de har ju data, dock vet jag inte om jag får tillgång till den. oO' Btw, nu måste jag packa lite, hörs ngngång! 8D
kjhgs

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0