Heej! (yyyyyy)

Hejhej! ^v^ Har just kommit hem från skolan. :33 Inget speciellt idag, slapp iaf att jobba på matteschemat. *happyface* Igår vart jag ju på bio med bby Tea, vi såg trassel, helt freaking awesome film! 8'D Rekomenderas starkt! Har ju gjort en ny blogg med sötnosarna Malin o Carin. (''8 http://hyggi.blogg.se/ heter den. (: Checka den! 8'3 Just nu sitter jag och lyssnar på paramore♥ :D Hmm.. tänkte fråga pappa lite senare idag om han kan ta några bilder med kameran (wtf, använder du kamera när du ska ta bilder!?) pallar inte fixa med stativet o självutlösaren. *suck, en stooor* (; Någon som vet måttet till en bloggheader ?  ;D Ikväll ska vi ut o äta på resturang, min 'lilla' mamma (OwO, hoppas inte att hon läser detta) fyller nämnligen år idag. 8D Hahah, jag är så glömsk, kom på igår att mamma fyllde år, jag bara OMG, JAG HAR INGEN PRESEEEEEEENT! Så jag slängde ihop en liten lagom misslyckad bild med mina älskade blyertsar o stompar som skulle föreställa mamma. Hahah, men vuxna blir ju glada för allt. Typ. 8) Lyssnar nu förövrigt på When You Say Nothing At All. Så himla vacker.

The smile on your face
Lets me know
That you need me
There's a truth
In your eyes
Saying you'll never leave me
The touch of your hand says
You'll catch me
Whenever I fall
You say it best
When you say
Nothing at all
Var bara tvungen att lägga upp den underbara refrängen. :') Ha det guttma *gbg:ska* =''333

Kommentarer :3
Skickat av: carin ♥

haha xD ♥

2011-02-08 @ 19:32:36
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0