Helludi. 8'>

Sett att jag har lekt med färgkoderna och en ny bloggdesign ? Om inte, så är du blind. (; Just nu är jag hemma hos Carin, vi har fixat ny blogg åt henne. (yy) http://carinofc.blogg.se heter den. 8) Idag har jag ridit, Delfin som jag hoppades på. :'D Erica vart sjuk idag, så lektion med Yvette idag. Ô_Ô Vi gjorde ett nytt spår i Willes hage så vi kunde rida på snön istället för i leran. :p Sedan åkte jag till Carin, min mamma skulle typ sy dynor till Carins familj, som tack så käkade vi mat här. :33 Mysigt. (AA) Carin och jag ska förmodligen sova över ikväll, för Malin och jag skulle hitta på någe imon, men då skulle vi va alla tre. {Malin, smsa när du ser detta <33} ♥ Har inte så mycket mer att säga, festen igår var underbar, hahah! Dock så grät jag nästan under hela filmen, och lite före och efter för att jag hade d a m p ! Hörs kanske senare ikväll, om inte imon. ='3
kjhgs

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0