Nämen Hej! 8'>

Hejsan! ÔwÔ Baiis, har fått ett MMS, men Telias dumma hemsida har kraschat. >.< Grr.. Hursomhelst, idag har jag vart i skolan, roligtroligt. Eller inte. :p Någon som vet vad lykta (hästtecknet) heter på engelska)? Måste få veta, vi skulle skriva om något som vi gillade igad på engelskalektionen, jag ville ju såklart skriva om bby Delfin, men när jag skulle skriva att hon har en stor vit vacker lykta, ja, där tog det slut. Ägnade resten av lektionen att söka på google om jag kunde få fram vad det hette, jag kunde ju inte skriva ''She has a big white beautiful lamp in her face.'' HAHAHAH! Men jag skrev iaf ''She has a big white beautiful "lykta" in her face.'' Skitsamma. <: Intressanty att veta, ellerhur ? :* Hmm.. vad ska jag mer skriva.. Kan berätta att på fredag {efter den elaka tandläkaren} så drar jag och sötaste Tea till hennes sommarstuga i blekinge! Fan vad kul! Vi ska vara barnvakt åt två underbara huskys, Busan o Chowsan. Våra vargar. :''} Busan är Teas, och Chowsan är min. 8''DDD ♥♥ Och så får vi nog underhålla den feta, vindögda, awesome cp-siames-katten Nisse. :D HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!! Har inte så mycket mer att berätta, snipp snapp slut, så var blogginlägget slut. ;''D ♥

Kommentarer :3
Skickat av: Tea

Shiiit jag trodde du skulle skriva; Och så får vi nog underhålla den feta, vindögda, awesome Eva också.. Jag bara; WTF!XD Men sen såg jag att det stog Nisse <3 Vi kmr ha FETT Kul<3

2011-02-09 @ 19:29:58
Hemsida: http://cooolbaby.blogg.se/
Skickat av: carin ♥

xD ♥

2011-02-10 @ 15:15:05
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0