Proviva is tha shiieet. (yy)

Hejhej! Pallar egentligen inte blogga just nu, hahah, men Jeesuuus {Rina} vill. :33 Idag har jag vart i skolan, kom just hem, och kika på rubriken så fattar ni nog vad jag gör. :''D Inte? Dricker iaf Proviva, det är gått. 8D JordubbsProviva. ^w^
Igår var jag hemme hos Tea, vi bakade Kalmarspecialskakor. :* Eller vad de nu heter. :D De är ett eget recept som jag och Tea kom på. ÔwÔ -o-c-h-d-e-t-ä-r-s-u-p-e-r-d-u-p-e-r-j-ä-t-t-e-h-e-m-l-i-g-t-xP Goda dom va. =3 Senare idag, sås ska jag till målarkursen med CArin, det blir kuligt. (AA) {Carin, ring mig när du ser detta} =D Har inte jättemycket mer att säga nu än hejdå. 8'3

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0