'-'

Kom tyvärr inte på någon rubrik.. :c

Hej! Jag fick i tankarna att ni kanske undrar hur Delfin och Wille ser ut? (Eftersom dom nämns mycket i bloggen, hahah) Om du redan vet eller inte är intresserad, så bara hoppa över inlägget. ;>

Wille är en stor vacker ponny, har en mankhöjd på ca 145 cm, för att en ponny ska bli en häst, så ska de vara 148 cm och uppåt, så han är nästan häst. :) Han har ungefär samma färg som en mjölkchoklad, lite mörkare, och har en stor bred bläs. Han har ganska kort svart man, bara ca 15 cm lång. Han har en väldigt vacker svans, den är lång och svart. Han är helt perfekt. ;> Han är ganska lugn, men kan få för sig att vara en hyperpigg lite heeest. c'': Om jag skulle beskriva honom med ett enda ord skulle det vara Världensbästa. ♥

Delfin är en kraftig ponny på ca 145 cm i manken hon med. Hon är mörkbrun med en vacker lykta som gör så att hon ser väldigt busig ut. Och det är hon, men alla hästar har ju varit unghästar, hahah! Hon har ungefär samma temprament som Wille, men hon är något osmidigare.. :3 I mina drömmar så ser jag mig själv och henne på dressyrbanan. Jag tror inte att hon kommer bli en så lyckad hopphäst, tycker att Yvette ska satsa på dressyr med henne istället. (; Om jag fick beskriva henne med ett enda ord skulle det vara Awesome. ♥

Det var väl det jag ville säga, ha det så bra nu, jag kanske bloggar lite senare. ^w^

Kommentarer :3
Skickat av: F A N N Y

sv: ja hon känner en som heter Malin:)

2011-01-16 @ 18:48:22
Hemsida: http://randiganaglar.blogg.se/
Skickat av: Elly

Hejsn!

Fin blogg =D Gillar färgen!!

Följ gäna min EllyJ.webblogg.se



God fortästtning!

2011-01-16 @ 19:38:16
Hemsida: http://ellyj.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0