Förlåt

att jag suger på det här med uppdateringen, hahah! Men nu bloggar jag iaf. ;D Idag så har Tove följt med hem, bakade goda scones! Signe + Socnes + Blåbärssylt = Sant. Annars har jag vart i skolan. ;/ I onsdags hade vi ju studiedag, jag o CT följde med Tea hem, vi hade grymt kul! Vi dansade dansmatta, CT dansar förövrigt väldigt vackert. HAHAH! <''3 O så sjöng vi SingStar, kom fram till att man kan viska fram orden i Robbie Williams och Kylie Minogues Kids, och även fast man viskar får man bra poäng. (: Det gjorde iaf jag, hahah! Vi kollade på Flicka o myste i sängen, körde Sanning & Konsekvens och åt kladdkaka med alldeles för mycket socker i grädden! Gottgott.. xD Sedan på morgonen så tittade vi på massa scary klipp på YouTube, fyfan vad vi skrek! x''3 Älskarer!

Har inte så mycket mer att säga, bjuder iaf på en bild. :D
tgr Hahah, i äm coolish. 8''>

Kommentarer :3
Skickat av: asrid

2011-01-25 @ 15:48:47

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0