Gott nytt år!

Hejdå 2010. Hej 2011. Jaha, då var 2010 över, känns alltid lika sorgligt tycker jag. :c Men det är ju samtidigt kul att det har kommit ett nytt år. c:


XD
Jag tycker att det har varit ett toppenår! Det har hänt vissa tråkiga saker, men mer roliga än tråkiga, och tur är väl det.

Roliga saker: Jag har blivit bästa vän men den mest awesome personen i hela världen! Tea Jag lärt känna Delfin och Miss Spindle. :'D<33 Jag har blivit mycket bättre på att rita och fotografera. Jag har fått upp ett intresse för bakning. (: Jag har lärt känna Malin. :D<33 Truls har kommit till världen. 8D Wille har börjat känna igen mig. (': Och sist men inte minst att jag har börjt blogga!


Tråkiga saker:
Eiras bortgång. D''': Att Noway har lämnat oss. Att Wille har blivit halt, och har varit det i ett år nu. :'''c  Jag har knappt träffat min kusin Ellen det här året. ): Jag och Tea har varit besvikna, ledsna och väldigt irriterade på min andra kompis. Dock så är det löst nu. ._.

Ja, tycker ändå trots Eira, Noway och Wille att det har varit ett toppenår!
Nu ser jag framemot 2011!



Kommentarer :3
Skickat av: Tea!

Awii<3 Söta!

2011-01-01 @ 19:17:12
Hemsida: http://cooolbaby.blogg.se/
Skickat av: MaffoMaten

Du & Tea startade MuuLa också juh!!

2011-01-02 @ 11:03:41
Skickat av: MAAAAAlllliiin

YEEAAH :D<33

2011-01-02 @ 17:47:27
Hemsida: http://mmallo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0