Hallo ;D

Hejsan! Sitter och lyssnar på musik ;p Paramore - Brick by boring brick Acoustic version. Fett najs, hahah! Förlåt för att jag inte har bloggat på länge, har haft så mycket att göra! Men nu får ni iaf ett inlägg. ;3 Nu ska jag snart till Tea, vi ska till hööks, dock tror jag inte att jag ska köpa någe, har alla utrustning som jag behöver, det är väl isåfall godis som jag behöver..? Ska tänka på det. ;3 Men iaf, det är många som har frågat om de får kopiera 40 frågor från min blogg. Och ja, det är fritt fram att kopiera det. Bara ni inte har alltför lika svar, hahah! Jag har faktiskt kopierat det från Malins förra blogg. :3 Nu har hon en gullig som heter http://mmallo.blogg.se/ ♥  Men alla bilder i bloggen är det sträng © på. (copyright - skyddat av upphovsrättslagen, för er som inte vet ^_^) så, då vet ni. (: har inte mycket mer att säga, sticker snart till Tea, så vi hörs! ;D

Kommentarer :3
Skickat av: Malin

hihih :D<33

2011-01-08 @ 09:50:07
Hemsida: http://mmallo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0