Helludi. ;>

Tjo, idag har jag vart o ridit. Meningen var att jag skulle ha Vaggis, Hanna ville ha honom, då bytte jag o hon, så jag fick Delfin. :'D Tur jag har? Iaf så red vi barbacka större delen av lektionen. Hon gick super på skänkelvikningarna, och inga som helst problem med halkan. Det är ju så himla halt ute! Jag var riktigt rädd att någon av hästarna skulle gå omkull, som Blond gjorde med Wideqvistan förra året. :s Blond fick en sträckte sig i benen, och stackars Tove fick en hjärnskakning. Ridning är farligt, men det är det värt. (': Appropå farligt, så höll jag på att bli sparkad i stohagen. Litar inte riktigt på vissa hästar i den hagen. ._. Skulle hämta Kalasen, då kom såklart hennes ''fiende'' fram och ville mucka gräl. x> Hon skulle attackera Kalas bakifrån, men Kalas flyttar på sig. Och vem står bakom om inte lilla Signe Nylander? Jo, jag ser hennes framben lyfta från marken, och jag tänker 'shit, måste flytta på mig!' så jag springer undan och släpar Kalas efter mig. Tur att det inter var ett litet barn som skulle hämta, då kunde det ha gått riktigt illa.
Hursomhelst så var hon ändå 3 cm ifrån mig, vilket var skönt! Nu ska jag snart ringa min moster Adrienne i U.S.A och säga happy birthday! ;D

Hörs!

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0