Signe hissar | Signe dissar

Låt rubriken tala för sig själv!

till hiss o diss (webcamen suger fortfarande)

Paramore. Jag vet att det finns mycket blandade tankar kring Paramore, men jag måste säga att jag bara älskar dom!

Hästar. Människans bästa vän. Eller det kanske är hunden? Iaf så är hästarna mina bästa vänner (men Tea är ju inte en häst, hahah). Och jag syftar mest på Wille och Delfin. Och även Sune som har lärt mig det mesta om hästar. Ni är underbara.

Fyrverkerier.
Tycker att dom är så fina! Men vi smäller aldrig fyrverkerier, hahah! Men på nyårsafton smällde grannarna. Ser verkligen supercoolt ut på nära håll. Najs. (YY)

Solen. Just nu strålar solen in i mitt rum, och det känns superhärligt! När jag vaknade trodde jag först att det var sommar, hahah!

till hiss o diss

Kylan. Alla säger attdet är så underbart med vintern, snö och allt, och visst, det är jättevackert, och det är kul att leka i snön. Men man börjar ju frysa om man inte har femtioelva lager kläder på sig! Jättejobbigt enligt mig. Och jag rider ju, så man kan knappt sitta i sadeln ordentligt. Får världens dåligaste sits! :(

Tovigt hår. Jag har jätte tjockt hår, och får därför lätt jätte mycket tovor! Usch, I hate it! Och så är jag så håröm, så det gör jätte ont att reda ut som. :c

När datorn kraschar. När man inte kan komma ut på nätet, och så gärna vill. Då brukar jag svära och starta om datorn. Haha! Sedan brukar det förhoppningsvis starta igen. x) Dock har det aldrig hänt på den nya datorn. (:

Bye ufosar!

Kommentarer :3
Skickat av: Helena S / Bara en kaka till

Haha, jag håller med dig i listan! Jag är och förblir en inbiten hästtej, kylan suger och det är katastrofalt när datorn kraschar. Speciellt när det är jobbdatorn och alla företagets broschyr- och annonsoriginal ligger sparade på den. Numera kör jag backup.

2011-01-07 @ 11:35:38
Hemsida: http://www.baraenkakatill.se

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0