Jag älskar dig så mycket..

.. Delfin! Red henne idag, och jag säger bara gud vad duktig hon har blivit från första gången jag red henne! Ååh, jag älskar dig! Vi red nere i Willes hage, den har blivit plogad, och det var jättemysigt! Delfin var lite pigg efter vintervilan, galoppen gick extremt fort! Vi skulle fatta från skritt till galopp, första gången gick det helt underbart! Andra gången skenade hon iväg, jag tappade stigbygeln, och må gudarna spetsa mig om hon inte lyssnade så snällt när jag bad henne att sakta ner! Du är så jävla fuckin' underbar! Tredje gången var en härlig repris på första gången. (': Vi tränade även på skänkelvikningar i arbetstrav och skritt. Hon klarade knappt, hahah! Min lilla valross! ;'D Och sedan att hon verkligen bjöd på traven var som grädde på moset! °u°' Hoppas på att få rida henne igen nästa vecka! <'3
Bye'rrå! c'8

Kommentarer :3
Skickat av: Maaaalin

Hon är grymt pigg i galoppen nu för tiden! Hon gjorde samma sak med mig xd :D<3

2011-01-15 @ 18:32:45
Hemsida: http://mmallo.blogg.se/
Skickat av: MaffoMaten

höhö, kuuul att få galoppera det fick inte vi för att hästarna var för "pigga"...

2011-01-16 @ 10:33:45

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0