OwO

Vet att jag bö blogga lite oftare, hahah. (yy) Idag har jag vart i stallet, hade ju Delfin. :33 Hon är så söt, jag band upp henne i boxen med ett grimsakft så hon kunde äta och dricka samtidigt som jag ryktade. Då hamnade grimskaftet (på något konstigt sätt) över hennes nacke, hon for upp med huvudet och glodde förvånat på mig. Hahahahah, det var nog en av de roligaste sakerna hon har gjort! x3 Vi red serpentiner i arbetstrav, hon svarade ganska bra på halvhalterna, det är ett bra framsteg. (': Galoppen gick förövrigt perfekt idag, hon fuskade bara liiite och sprang innanför spåret ca 4 meter. Hahah. ♥ Imon blire förmodligen stan med Malin
( http://www.mallo.blogg.se/ ) :D Kuligt!

we
Detta är en störd effekt. 8'3 Hihih! Bloggar kanske mer under dagen senare. =''3

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0