Underbart kul dag. (yy)

Hej! Idag har jag haft så jädra kul med Malin. :''D Vi åt lunch på donken, satt och mobbade alla andra typ .. x3 {Malin, cheese} hihih! Sedan så skulle vi på nagellacksuppdrag. OwO Tillslut efter typ en halvtimmes letande så hittade vi på bikbok. 8D Sedan hittade vi ännu mer på Åhlens. :33 Sedan gick vi runt och flummade, vi ville ha tuggummi, men vi hittade typ inga. :c Så då gick vi till Baronen igen och köpte. Och sedan tappade jag mina. :''c Köpte nya, och dom har jag lyckligtvis inte tappat bort. :D Sedan gick vi till Kullzenska och köpte kladdkaka. Mumsmums. (A) Sedan gick vi till bron vi glashyttan och .. äh .. lekte lite. *fniss* <'33 Sedan så skulle mamma hämta mig vid biblan, och Malins pappa hämta henne någon annanstans (hahah) och på vägen så märkte jag att min plånbok vart borta! Förmodligen ficktjuvar, för jag krockade med endel personer. 8c Förutom plånboken och tuggummina så har det varit en awesome dag. :''D<''333333333333333 Tack Malin. Dethär får vi göra om. :*

Kommentarer :3
Skickat av: Malin

hahahah 8'D AWESÖME ;*<33

2011-01-31 @ 15:20:38
Hemsida: http://www.mmallo.blogg/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0