Dag 03 ~ Min favoritbok.

fdagad
Vargbröder. Det är en helt underbar bok!! :D Boken på bilden är 4:an, även min favorit av de 6 böckerna. :3
Det är en fantasy-bok, som man samtidigt lär sig väldigt mycket av, tillexempel att spåra, även en liten del av vargarnas språk. Boken handlar om Torak och hans flockbror Ulv. Flickan med det röda håret heter Renn och är hans bästa vän. Torak ska bekämpa själslukarna, några onda människor som försöker ta makten över storskogen som de lever i. Boken utspelar sig för ca. 6000 år tillbaka i tiden, i skogarana i Norge, Sverige och Finland. De är verkliigen helt awesome! Läs dom! Och helst i morgon. (hahah, ebba bark. :D) Btw, jag är inte så bra på att sammanfatta böcker, det låter som om den är jättedålig, men det är den verkligen inte! Prova att läs dom. :) Och man behöver inte nödvändigtvis läsa dom i ordning, jag började med 5:an, hahah! :D

Kommentarer :3
Skickat av: sabina

tycker början i bok 4 är ganska sorglig eller hemsk jag vet inte men alla fal får jag tårar i ögonen av 4:an läste ut 3:an här om dagen

2012-01-28 @ 09:54:29
Hemsida: http://www.sabina-hagglund.bloggplatsen.se

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0