Dag 06 ~ Min favoritplats.

fre (Det är inte jag som har fotat bilden (haha) så det är riktigt stor copyright!! ©©©©)

Där jag trivs bäst, det är på hästryggen. Jag har upplevt så grymt mycket underbart på hästryggen, även lite obehagliga saker ocså, men det är det värt. Vissa säger att det är fjantigt, tråkigt och farligt att rida. Och visst är det farligt, men det är det fan värt. Och ni som säger det, om ni är så rädda att det ska hända ngnting - då ska ni aldrig någonsin sätta er i en bil. Vi ridtjejer och ridkillar, vi är så otroligt starka. Då menar jag inte att vi har mycket muskler (fast det får man ju iofs också när man rider ;)) Vi vågar sätta oss på en spattig unghäst, vi vågar galoppera fort som vinden, och vi vågar hoppa höga hinder. Vi vågar rida ut på tävlingsarenorna, vi vågar förlora, vi vågar trilla av, och vi vågar hantera en stor arbetshäst. Men framförallt, vi vågar stå för vad vi älskar - Dehär underbara djuren. ♥ Min kärlek till hästarna, kommer aldrig att dö. Jag är en hästälskare, ända in i märgen.

Kommentarer :3
Skickat av: carin ♥

awwh <3

2011-03-12 @ 13:22:08
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0