Dag 08 ~ En person som betyder mycket för mig.

(Hoppade över två utomlandsbilder, eftersom jag inte pallar gå upp till mitt rum, hihih. :P)

Och denhär personen beundrar jag även väldigt mycket. Hon är inte så ung, men vi är släkt. Hon är ganska annorlunda, och gör sånt knäppt som man inte brukar i den åldern. Hon gör världens godaste sylt och marmelad, samt mat och bullar. :D Hon kan alltid få mig på bra humör. Dessvärre träffas vi nästa aldrig. :cc Ingen har listat ut vem det är? Kan även säga att hon är stencool.

Det är min .... ..... MORMOR! <3 Hon är verkligen en av de personerna jag bryr mig mest om i hela världen. Hon heter Christina, men kallas för Pya, varför vet jag inte riktigt. ô_o Hon bor i uppsala, ganska långt ifrån mig. :(
Hon är trevlig och pratglad, och alltid väldigt glad. På sommrarna brukar vi åka upp till sommarstugan på öland. Där är jag, mamma, Saga, pappa, mormor, morfar, Ellen, Ellens mamma Sara, Ellens pappa Hasse & Ellens lillasyster Ingrid. :3 Vi har det alltid så underbart kul! :******* Det med att hon är annorlunda, är att hon går alltid runt och sjunger, hon kan väldigt många smielysar, såsom xD och 8D hahah! Och så säger hon alltid, 'Fan, jag brände en köttbulle' hahaahahah! 8"D <3333 Jag älskar min mormor väldigt väldigt väldigt högt. Och det kommer jag alltid att göra.

Kommentarer :3
Skickat av: carin ♥

hon verkar iaf grym på skype xD

2011-03-15 @ 18:27:06
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0