Dag 10 ~ Tio sanningar om mig.

dfr
• Tkr verkligen att rött hår är snyggt, och vill verkligen färga mitt håt rött. :)
Laktosintolerant, inge mer att säga. ^^,
• Förstår inte vad det som är så hemskt med ormar enligt vissa? De är väldigt söta på nära håll. Jag har haft en runt halsen. (yy)
• Jag är inte kristen, tror inte på gud. För om han skulle funnits, skulle han ta bort alla krig, right?
• Jag älskar att rita, ohja. :>
• Stark mat bräns på tungan. owo' Inte bra. :<
• 221 låtar i listan, det tar 12 timmar att lyssna igenom hela listan. ÔwO
• Jag är inte rädd för spindlar, bara om det är giftiga och man kan dö av dem. ;)
• Vem tycker inte att Hitler var dum i huv'et?
• ---------------------------- :D

Kommentarer :3
Skickat av: carin ♥

hahah, men de mesta visste ja xD <3

2011-03-17 @ 18:47:34
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0