Dag 11 ~ Någon jag saknar.

Truls.

Truls är en dansksvensk gårdshund född i maj 2010. Han är väldigt sprallig och pigg, och när han var liten så bet han'en hela tiden. Då var han bara som en liten råtta. Nu är han mer som en hund. Han kan bara sitt och ligg, men jag tränar honom lite smått i snurra runt när vi träffas. Nu har jag inte träffat honom på jättelänge, varför vet jag inte. :o Men iaf, det är min farmor och farfar som äger honom, han kommer från en uppfödare i skåne tror jag.. Ibland brukar han sova över hos min familj, då har vi alltid jättekul, hihih. :33 Kärlek till honom.
Truls. ♥

Kommentarer :3
Skickat av: carin ♥

awwhi <3

2011-03-19 @ 13:00:32
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0