^^,

Hej individer. :> Har inte bloggat idag. :( Men vart ju först i stallet, hade Hilton, det var ett tag sedan. owo' btw, jag gillar inte honom sådär supermycket. :< Fast det är ju bra at rida liiite olika hästar ibland, kunde ju passa på att kolla hur te.x Delfin rör sig. Passar på att säga att hon rör sig som en prinsessa. :) (LL' Sedan blev det stan med Tove, inhandlade ett par skosnören. :) Ett par gula och ett par gröna, ska ha dom till conversen. Blir nog skitsnyggt med ett grönt och ett gult till conversen med dö'skallar på. =D awesome. Angående bilden på Hayley, så går det oväntat bra, hihih. ='3 Det är bara ett öga som blir lite cp, så kanske går och fixar det snart. :) Har äntligen fått användning för mitt ritbord som jag har fått från mammas kompis, som även är en illustratör. *happyface* :D btw, vet inte vad som händer ikväll, tror att bara jag o mamma o barnen är hemma. Alltså Saga och hennes kompis. haha, de sitter o spelar datorspel nu, friv.com eller vad det kan heta. x''> we Slänger in en gammal bild här. (yy)

Kommentarer :3
Skickat av: carin ♥

längtar tills imon! <3 men har ju feber nu, så är ju inte säkert att ni kan komma :'( Men jag får väl försöka bättra mig lite :D

2011-03-26 @ 16:56:40
Hemsida: http://wierdanaglar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0