Godda'.

Hejsvejs, vad gör ni? :) Jag har just käkat frukost, mwaha. >8D ganska ovanligt, men så är ju klockan ganska mycket också. x) Halv ett. Hahaha. Ritade klart bilden på Hayley igår, den blev elt okej, varken missnöjd eller jättenöjd. Men scannern ville inte funka, så fick ta en bild med webcamen = sämst kvalitét. :( Men man ser lite iaf. :33
adhf Usch, fy och blä vad dålig kvalla. x''< Men iaf, igår satte vi upp studsmattan (eller inte jag, jag vart ju på stan, hähäh) och det var verkligen superkul att göra volter, rygghopp, och bara studsa igen. :) Jag, Tea o lillasyster studsade ju typ hela tiden i somras. owo' btw, dåliga ni är på att kommentera frågor till frågestunden, har fått ynka 3 frågor. :( Menmen, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi hörs kanske senare. :D
hg Någon rand0m bild här bara. :'3

Kommentarer :3
Skickat av: CT

Jättefin Signe! mE liKe<3

2011-03-30 @ 16:12:25

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0