Hajj. <:

Nu är jag här igen. c'': Vad gör ni? Jag sitter och gör ingenting, har grymt tråkigt. :< Btw, pappa o lillasyster tog TV'n. hade förberett mig på att se en del av Kulla Gulla. :c ska väl strax gå och övertala dom.. ;) Vi hade superkul när Silja var här, de stannade och åt med. :) Silja älskar flingsalt, och när vi åt glass till efterrätt så ville hon ha marmelad på sin glass, för hennes pappa hade det på sin getost. När hon inte fick det sa hon surt ''Om intä Silla få mammelad på glass vill Silla ha salt på glass.'' Och jag är säker på att om hon hade kunnat säga, och vetat vad fuck you betyder hade hon sagt ''fakk ya'' också. HAHAHAHHAHAHAHAHAH. tkr jag var lite rruuligt iaf. <: men hörrni, vet ni vad, jag har inte fått en enda fråga på frågestunden. ;( *snyft* kommer ni inte på några frågor, så skriv ändå (hähä) typ, vilken smak är det på din tandkräm.. vilken färg är det på din bla bla bla.. ja, ni fattar.. och kan säga att jag har colgate blue mint gel-tandkräm, så ingen snor den frågan, mwaha. :)
Vet ni vad jag kom på nu, JAG MÅSTE SKAFFA EN NY KALENDER! Är det försent måntro..? nä, det är det nog inte, var o handlade på stan i somras, då fanns det masor av kalendrar. :D Yäh. ^^, Nu kom jag på att jag ska göra 40 dagar, så vi synes. ;*

Kommentarer :3
Skickat av: Elsa

Huhu c: Frågor; Varför är du så awesome? 8D Vilken webbläsare använder du? x'D Random fråga 8)

2011-03-21 @ 07:51:27
Hemsida: http://awesomeelsa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0