Hej folks o dålig uppdatering.

Hellu dudes. ;* Gör ni? :) ÅH FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖR ATT JAG HAR BAD UPPDATERING. :( Suger verkligen på det.. btw, idag är det FREDAG! Vilket betyder att det helg. :') Mwahaha. >8D Då bär det av till stallet imon. :D Förresten, igår vart jag hos farmor o farfar o Truls. :3 Farmor fyllde år, och Truls har fyllt hela ett år, det gjorde han i onsdags. :''D Jag kommer ihåg första gången jag träffade honom, så jävla fruktansvärt söt. :''}
Idag är det ju trandagen. =D Fick ni något i era strumpor, om ni hängde upp några? Jag fick tjugo kronor, de går direkt till min besparing till ritplattan. :3 Börjar dock fundera på om jag verkligen ska köpa den, det känns inte lika viktigt längre. :< Jag kanske sparar pengarna, och gör något anna med dom..? Har faktiskt lite ångest. owo' iaf, jag kommer att ha en awesome vecka nästa vecka, på måndagen kommer Benny Grünfeldt till  vår skola och berättar för femmorna och niorna om sin tid då han var i ett koncentrationsläger, ni vet, under andra världskriget, och dendär jävla hitler. Tänk att han var med och höll på att arbeta ihjäl sig!! Erkänn, det är grymt. Han klarade sig pågrund av att han kunde rita så bra, så han fick typ rita av hitler eller något..? Det skulle jag inte vilja göra, den satans fulingen. grr.. :@ men iaf, jag måste skaka hand med honom, det är en av de sakerna jag ska göra innan jag dör, skaka hand med en av de överlevande från andra världskriget. Tycker det är riktigt ballt. :'3 Sedan på tisdag är det inget speciellt, på onsdagen drar klassen till gymnasten. :) Och på torsdag o fredag är det STUDIEDAG. o.o najs. ska nog sova över med mylan då, och kanske tea. :D underbart, haha. 8D idag ska vi till några kompisar o käka pizza, owo. btw, vet inte riktigt vart jag är med 40 dagar, haha, men ska försöka få ordning på det nu. :)

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0