Haiiii. 8"P

Heisaaan. :) Idag har jag vart hos Tea, vi spelade ett TV-spel, man skulle typ.. äh, eh, struntsamma. ^^,
Btw, nu är min mormor o morfar heeeer. :D Vi har ätit lite cirtonmousse som jag har gjort, med lite mascarpone i. :3 Det var väldigt gott faktiskt. :) Har ni sett att jag har fixat en klocka på bloggen? Tkr att den var söt, haha. ="D Jag gör om lite på bloggen nu, eller bara småsaker.. ô_o tittar på designadinblogg.se 8D
Kom på att jag inte berättade om ridningen. :P Jag hade iaf Delfin, vi var i skogen för första gången på hela året. :D Och alla hästarna cepade sig, hahah, naw. Ne, men vi skenade typ hela tiden x) Vi var på gamla knäpprundan (namnet kmr från en häst som hette Blighter som fick damp där, hahah) och vi skulle galoppera, och varken Poesi elr Vaggis är särsklit slöa, inte då heller Delfinis, så det blev ju vääääälidigt kaos. ÔwÔ När tillomed Sune blir lite busig, det är då dety kan räknas som kaos. xD ♥♥ Men jag kan säga det som att det var en väldigt lärorik lektion, man hade nytta av att man lärt sig nödbromsen. x"3

Kommentarer :3
Skickat av: carin ♥

Jag missade skogen?! :'( har längtat hela vinten! Å vem tog min poesi?! :'o

2011-03-13 @ 18:46:28
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0