Låg uppdate + hej! <''8 ♥

Hej! =D Förlåt, jag har bloggperioder.. Ôô' Känner att jag ska skriva mycket nu. :3 Jag har nyss kommit hem från målarkursen, håller på med en bild som Jenny Nyström har ritat, jag ritar av den. (: Föreställer en pojke som rider på en häst, samt en flicka som springer brevid. :D Jättekul faktsikt! 8] Idag har jag vart i skolan, inte så mycket att berätta om där, igår följde jag med Tea hem, då följde även Saga med hem, för mamma va på ngn föreläsning. ô_o
Så vi käkade kebab, och lite ostbågar, mwaha. :D Och så drack jag den nya awesome loka med vattenmelonssmak. ;D Justdet! Idag har jag varit på Team Z och klippt mig! :D Är det bara jag som skriver ett litet - över Z:at? OwO
gvgfhbcd
Man ser inte jättemycket skilldnad på bilden, men det är mycket kortare nu. :p  ♥
Idag kommer min lille pappa hem från kina! :'33 det blir kul! tror jag får några par converse, eftersom de kostar ca 50 svenska kronor i kina, och i sverige 600 kr. x) wierd. :) Vad ska jag mer säga, hmm..
Just nu är jag assur, mitt spotify dampar. :@ hatar det, är ju som mest sugen på musik nu! Oo'
JAAAAAAAAAAAAAAA!! det funkar nu! 8DDD u-n-d-e-r-b-a-r-t-.
Haahha. :D men jag kommer faktiskt inte på mycket mer att säga nu, funderar på att göra om bloggen igen .. ? [8 men vi hörs underbarisar <♥3

Kommentarer :3
Skickat av: carin ♥

^^ <3

2011-03-02 @ 19:40:45
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/
Skickat av: MMMAAAALLIIIIINNNN ♥

Awesome! 8'D <33 Ny blogg :))

2011-03-03 @ 19:26:53
Hemsida: http://mmallen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0