moahah. >8)

känner mig full av lycka. hihih, mådde mycket bättre igår på kvällen, käkade tillomed några ostbågar. (8 (vet inte om jag sa det, men jag äter typ ingenting när jag har feber. owo') btw, mådde så himla bra idag på morgonen, tänkte inte att jag skulle rida, men följde med mamma och lillasyster till stallet, tänkte att jag typ kunde kela med hästarna i hagen, mocka lite, sopa, ja, bara vanligt stalljobb. men, jag kände att jag inte kunde stå emot, när wideqvistan kom. (vi var de första, huhuh. c':) men, (det finns ett men här) idag hade jag faktiskt inte Delfin. :( Ne, men det var faktiskt kul att rida Miss Spindle igen. :'D Hade henne ju på ridlägret i somras, då lärde vi känna varandra. :) Och hon är en underbart härlig häst.
Hahah, måste bara nämna en rolig kommentar som kom upp idag på lektionen.
- Erika, Poesis sadel är inte skön. Och den glider hela tiden.
- Äh, den är cp.
Hahah, låg humor jag har. (yy) Men vi tränade på skänkelvikningar idag igen. *suck, suck, dubbelsuck* börjar faktiskt bli lite tråkigt i längden. fast det är ändå väldigt kul. :) Aja, Spindle har blivit väldigt duktig på det sen jag red henne sist. :)
Nu har jag bara duschat, och softat framför datorn. :33 Och det skönaste av allt är att jag är frisk. (YYYY) :*
btw, vi hörs nog lite senare, snart kommer det en bebis hit, Silja. ♥

Kommentarer :3
Skickat av: carin ♥

hihihiih ^w^ <33

2011-03-20 @ 09:00:29
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0