God morgon.

Tjo. Min morgon har inte varit sådär buskul. Börjar med att man vaknar kl 06.00 typ, och får världens hostattack. Inser att det inte blir någon skola idag och blir sur. Somnar om och vaknar 07.30 (exakt) och ligger och drar mig. Halvsover lite tills klockan 09.00. Går ner till pappa och lillasyster, kikar lite på TV'n, sätter igång datorn, kollar kompisars bloggar, kollar mina SMS och börjar blogga. Typ det jag har hunnit med idag. owo' Är btw hemma själv nu, blir nog det ända tills klockan tre, fyra.. Jao.. har ingen aning om vad jag ska äta till lunch, är grymt trött på billy pizzor. '-' Kanske gör ngn omelett? Fast senast gångerna jag har gjort det har det inte varit någon såndär fröjd att äta.. hum hum.. Men jag kommer på någonting. (YY) Ska göra nån 40-dagars grej nu. ^^,

Kommentarer :3
Skickat av: Sofie

Ja. :C Haha, den är hemlig tills jag pillat klart med bloggdesignen. <3

2011-03-18 @ 09:58:15
Skickat av: carin ♥

Ajdåå :C

2011-03-19 @ 12:59:36
Hemsida: http://carinofc.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0