*suck*

Åh, jag dampar migverkligen på detta. -.- Hatar att vara så *svordom* förkyld, att ha 39,0 graders feber, och att ha så ont i min lösa tand. owo' man ska väl inte ha ont i tänderna som är hyperlösa? :> Btw, jag har bad update, men inte så grymt sugen på att blogga. Ni får ursäkta. ^^, Möh, hoppas verkligen inte att jag är sjuk imon, då missar jag minnesstunden för Olle [såg jättemånga dödsannonser om honom i tidningen här om dan, bevis på att han var en högt älskad människa] och då blir'e säkert ingen ridning på lördag. :( Bais.
Förresten, Tea ringde idag och sa att vi hade fått ett multibord i klassrummet. *HAPPYFACE* Hihih, fråga inte om vad det är. ♥
Åååh, jag får verkligen asdamp på min hostanda, verkande hals. -.- Menmen, det är bara att bita ihop. Har sett på monstersvsaliens idag, en grym film. Betyg 5/5 :) Och så har jag sett endel på Kulla Gullafilmen, den är 3 timmar lång. :o Men den är bra. Gillar verkligen Kulla Gulla böckerna, de är verkligen läsvärda! Har alla tror jag, men är på fjärde boken. :D Läser en snutt varje kväll, myckert enklare att sova då. Mwahah. >8D Lyssnar inte på någon musik just nu, sitter på den bärbara datorn just nu (eller rättare sagt har den i knät ^^,) som inte har spotify. :'<
Åh, ni små änglar som har mitt mobilnummer och läser dethär, messa mig. Jag dör av tristess. x__o

Kommentarer :3

Vad har du på hjärtat? ((:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0